Lähes viikkoon neulonut jonkin verran siskon En pointteja ja vauvan mekkoa.. Viimeksi mainittua paljon enemmän:) Äiti toi minulle taas lankaa, pitää yrittää hillitä itsensä.. Olen tässä jonkin aikaa mietiskellyt, voisinko korvata siihen neulemekkoon käytettävää Sandnes Alfaa jollain muulla langalla, esim Novitan Ainolla. Olen lievästi pihi:) Toinen vaikuttava seikka tietty on se, etten ole löytänyt kyseistä lankaa "Tällä hetkellä meillä ei enää ole villalankoja, kysy syksyllä uudestaan." Noh, ehkä minä odotan..... Pitäisi ainakin.

Tänään tuli myös kirjoitusten tulokset. Minähän kirjoitin jo syksyllä ylioppilaaksi, muttakokeilin onneani äidinkielessä uudelleen ja tein bilsan täydentävänä. Tasaiset M sieltä tuli, bilsan kohdalla olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta äikkä.... Harmittaa ihan hirveästi. Olenko minä sitten vain niin huono kirjoittamaan, oli ensimmäinen ajatus.... Ei kai sille mtn voi, olisi varmaan pitänyt uskoa jo kerrasta tyylillä... Noh, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta! Pitäisiköhän vielä syksyllä kokeilla onnea.. Tietty M on arvosanana hyvä, tosi hyvä, mutta se on vain keskitasoa. "Ihan kohtalainen tämä sinun tokarisi on" oli työkkäritädin lausahdus...Mutta monella muulla on paljon huonompi, siihen on kai uskottava... Mutta pettynyt....

Mutta ei kuvia tänään tähän, jospa saisin jtn tänä vkoloppuna..

~Kvaakkuli~